Thursday 30 June 2011

Damn Tiredddddd -,-


Fuhh, penat kepala hotak hari ni dengan edit blog. Dah lah tak pergi sekolah pastu bangun pukul 3pm fuhh memang dah cukup tidur tapi masih mengantuk & lapar giloo ni =,= Hm karang kalau turun bawah mama syak lah yg aku belum tidur err how how. Apa patut aku buat? Starving ni 
Hmm helppppp!! Fine biar aku pergi turun bawah then makan apa yg patut fuhhh. Lepas makan tidoooo zzzz. Esok sekolah hantar folio sejarah semua then sabtu pun sekolah sebab ada larian apa benda entah. Panjang sangat. Ahad pulak ada Ipoh International Run. Fuhh 4 hari aku sekolah untuk minggu ni termasuk hari cuti ^^ Okay lah tu menggantikan hari2 yg aku tak datang sekolah minggu ni. Deal takk? Errr okay start from now, no facebook-ing, no twitter-ing, no tumblr-ing & no........ blogg-ing LOL ==' Okay bye nak tidoo muahhh 



Peace Yaww